среда, 13. мај 2020.

Nagodba


Prevariš đavola, ukradeš mu ispred nosa,
a onda ti bog uzme.
Bez priznanice i računa.
Kaže: ne pripada tebi.
Pa ja sam za sebe ukrao,
skupi muda ukradi i ti sebi,
ako umeš.
A meni vrati moje.
To sam ja đavlu za sebe uzeo.
Ali neka. Umem ja još. I ne plašim se. Otići ću, ukrašću ponovo.
Izneću pakao napolje.
Ako se ne vratim, ti me nemoj tražiti.
Kada izbacim dovoljno,
izbaciću i đavola, nek se pred tobom pravi važan.
Tada ću biti na svom.
Biće dva raja,
a ljudi će sami birati u koji će.
Ja im ništa neću uzimati.
Nemoj ni ti.
Pošteno.

4 коментара:

  1. Lep san.
    Ali, znaš i sam da đavola još niko nije prevario, a ni sa bogom nema nagodbe.
    Dopušteno ti je da živiš i trpiš, šta bi još hteo?
    Ako ti se ne sviđa, njači, bar ne moraš da ćutiš.

    Jedini raj koji poznaješ je onaj između mozga i srca, samo tvoj.
    U njega pokušavam da se uguram nekako i ja, ako može? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман13. мај 2020. 17:19

    Izmedju mozga i srca mnogo sta nedostaje. Mozda ste to bas vi?

    ОдговориИзбриши