петак, 23. јул 2021.

Zamračenje

Mnogo toga nauka do danas ne zna.
Čak i kada umemo da napravimo, ne znamo kako radi.
Rekombinacija šupljina u PN spoju i tunel efekat, a tako radi sva elektronika, je potpuno van naučne logike i shvatanja.
Ni o radio talasima ništa ne znamo, iako ih i koristimo i stvaramo.
Ne znamo fizičke zakone. Neko nam je i lasere dao na korišćenje, i mi ih koristimo i stvaramo.
Za shvatanje je, sasvim izvesno, potreban dečiji um, mašta, duhovnost.

Znaćemo kada opet budemo deca.

Potrebno je obrnuti krug da bismo stigli na početak.
Nekome je krug manji, nekome veći.
Taj krug je naš izbor.

10 коментара:

  1. :D :D :D Doduše, ni ja ne znam kako moj mozak radi, a nekako me ipak služi. Čak imam i lek za neki već kvar. :D :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njega nije proizvela i usrafila ljudska ruka.

      Избриши
    2. Sviđa mi se pomisao da ga je ušrafio božiji kažiprst.
      kao onaj iz Sikstinske kapele.
      Ali, još veče čudo bi bilo da je iz neke koacervate igrom niza slučajnosti nastala ovakva pametnica. :D

      Ostaje pitanje da li je svoj plan Tvorac mudro ostavio evoluciji na doradu?
      Uz očigledan rizik. :)

      Избриши
    3. Tvorac je ziv i jos uvek pravi svet.
      Ne moze sve sam, i ne treba.
      Mi smo tu da mu pomognemo koliko umemo.

      Избриши
  2. :D Auuuu...! Verovah u te sa četvorocifrenim IQ-om, ali
    izgleda da im je I nege ispalo?! ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek sam sumnjao da čovekoliki nema pojma šta radi, ali je u tome uporan. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Njegovim objašnjenjima se današnja nauka smeje.

      Ali ne nude bolja objasnjenja od tih smesnih.

      Избриши
    2. Smeje se, a slavi ga i uživa u njegovm izumima?

      Избриши
    3. Slabima je tesko da priznaju slabost, neznanje.
      Mekusci rade ono sto je lako,
      hrabri ono sto treba, ne pitajuci za cenu.

      Cena uspeha je podsmeh mekusaca.

      Избриши