петак, 14. фебруар 2020.

Muška magija

Kada si dečak, pogledom biraš samo lepe devojčice.
Kao stariji tinejdžer ložiš se na inteligentne.
U poznim dvadesetim tražiš dobru. Uz malo sreće ovo je jedini pravi trenutak za ženidbu.
U tridesetim voliš vrednu, radnu, ambicioznu, uspešnu.
U četrdesetim očekuješ od nje da ti bude iskreni prijatelj.

A onda se sve kao fatamorgana rasprši, nestane, a ti uhvatiš sebe da, kao onaj zaboravljeni dečak, ponovo tražiš lepotu.
Ali ovoga puta drugačiju lepotu, unutrašnju lepotu, lepotu duše. Sjaj koji ne nestaje.

I gle magije: ponovo si dečak.


8 коментара:

  1. Lepo rečeno, tačno.

    Izgleda ipak da je bez obzira na godine, zaljubljen muškarac večiti dečak, kao što je i zaljubljena žena večita devojčica, oboje spremni na neverovatne gluposti.
    I spremni na još veće ludosti, ako ih uhvati u onoj drugoj "mladosti".

    Ljubav je magija, slatka, luda, večita.
    Hvala joj. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hmmm, da...kada muškarac počne da govori o unutrašnjoj lepoti,
    ima tu nešto sumnjivo.
    Ali se nadam da se tu i tamo nađe neki izuzetak.
    Retko dragocen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo si ga našla.
      Izuzetak je ovo napisao.

      Za mušku magiju i svaki izuzetak - cvetak i cmok. :)


      Избриши
    2. Kada sam jednoj rekao da se divim njenoj unutrašnjoj lepoti, šutnul me, kao da sam je strašno uvredio?!

      Избриши
    3. Loš start. Krenuo si od nevidljive lepote, a ne putem kud te oči vode. :):):)

      Избриши
  3. Ne volim uspomene, izbegavam ih, naročito one lepe.
    Čim neka pokuša da se probije iz sećanja, brže-bolje je ugasim.
    Izgleda da to radim dobro, nema ih ni u mojim snovima.
    Ne želim da neko važan postane moja uspomena, ili još gore, ja njegova, kao u ovoj Rundekovoj melanholičnoj pesmi.

    ОдговориИзбриши