среда, 27. мај 2015.

Što će mi mnoštvo žrtava vaših? veli Gospod. Sit sam žrtava paljenica od ovnova i pretiline od gojene stoke, i ne marim za krv junčiju i jagnjeću i jareću.
Ne prinosite više žrtve zaludne; na kad gadim se; a o mladinama i subotama i o sazivanju skupštine ne mogu podnositi bezakonja i svetkovine.
Na mladine vaše i na praznike vaše mrzi duša moja, dosadiše mi, dodija mi podnositi
Zato kad širite ruke svoje, zaklanjam oči svoje od vas; i kad množite molitve, ne slušam; ruke su vaše pune krvi
Umijte se, očistite se, uklonite zloću djela svojih ispred očiju mojih, prestanite zlo činiti.
Učite se dobro činiti, tražite pravdu, ispravljajte potlačenoga, dajite pravicu siroti, branite udovicu.




Sve puteve koje sam tebi otvorio, zatvorio sam sebi.

9 коментара:

  1. Kakav je to čovek koji veruje da može podmititi Boga nekom žrtvom, da izmoli popust ili oprost?
    I ko može da razume te neverovatne verske obrede ?
    Da li i ti ideš u crkvu i piješ Hristovu krv i jedeš Hristovo telo?
    Možda ideš na gozbe za nečije duše spokoj?
    Ili nosiš hranu na groblje i na grobu jedeš, nije valjda za gladnu dušu pokojnika?
    Pa i cigaretu tamo pripališ da njemu ugodiš...
    Kolješ prase za Božić, a jagnje za Uskrs... farbaš jaja... sećeš mlada stabla i kitiš ih
    da šljašte, ili ih guraš u oganj...
    I kupuješkupuješkupuješ glupe poklone... za božiji rođendan.
    Ne znaš da nema lepšeg poklona od ljubavi, od dobrote?

    Ne bi me čudilo da se i sam Bog zgadi.
    Ali Bog ima preča posla, nema vremena da se bavi ljudskim glupostima.
    O stadu se brinu samozvani njegovi službenici.
    Kakvo stado, takvi i čobani.

    A ja?
    I ja imam preča posla.
    Šta se čudiš?
    Ja nisam odavde...stvarno...

    Samo odakle sam to ja?

    ОдговориИзбриши
  2. Ima mnogo toga što ljudi rade, a što je teško razumeti. Ali ako se izdvajaš, postaješ crna ovca.

    ОдговориИзбриши
  3. Niko, dobar je osećaj biti crna ovca.
    Pokušaj.

    ОдговориИзбриши
  4. Kako može biti dobar, svi te gledaju popreko i počnu da te izbegavaju.

    ОдговориИзбриши
  5. Pa u tome i jeste stvar.
    U početku te izbegavaju, a onda te više i ne primećuju, postaješ nevidljiv, najzad slobodan i možeš da radiš šta hoćeš i niko ti više ništa ne može.
    Pod uslovom da nisi p****

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam odavno nevidljiva !
    Poslednji put u avionu svi su dobili ručak osim mene.
    Morala sam da izvadim ogledalce i uverim se da sam još tu. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ne razumem ....ne, zašto bih takve razumela?

    Ne podnosim - krvoločne... osvajače, istrebljivače, plaćene ubice...
    sve ubice iz sporta i zadovoljstva - lovce, ribolovce, matadore i toreadore...
    trgovce ljudima i ljudskim organima...trgovce ljudskim dušama...
    i slonovskim kljovama, nosorgovim rogovima...ajkulinim perajima...
    i siledžije i razbojnike svake fele... i boksere, te plemenite vitezove... navijače razbijače...
    pohlepne i nezasite profitere...teške milijardere... uterivače dugova ... robovlasnike ...pedofile...dilere...
    i one glavate prevrtljivce što nas drže u šaci i životima našim upravljaju.......

    Zastaću ovde, zgadilo mi se.

    Zgadilo se i Bogu.

    A dragi su mi oni blagorodni, nišči duhom.
    Ali njih je neko prevario i obećao im carstvo nebesko.
    Ćute i trpe, veruju da postoji neki drugi život posle ovoga ovde.
    Ubedili su ih.
    Čitaju molitve i traže oproštaj za grehe koje nisu počinili.

    A oni drugi niti se mole niti se kaju.

    A Bog ne haje... ima preča posla.

    ОдговориИзбриши
  8. To carstvo postoji.
    Lici na zrno kvasca. Nevidljivo, naizgled beznacajno. Minijaturno.
    Kada to zrno kvasca padne na dobro, čini da svo dobro brašno uskisne i postane dobar hleb.
    To carstvo je ideja. Kada ona poseti dobrog čoveka, uvećaće dobrotu stostruko.
    Postoji drugi život, i ovde je ako mu dodamo zrno dobrote.
    Dobrota je ono po čemu se razlikujemo od drugih stvorova.
    I zlo je.
    Izbor je lak?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li je izbor lak?

      Dobar čovek ne postavlja sebi to pitanje, nikad.
      On nema izbora, može samo da bude dobar.

      A zao može da bira, i bira - kako kad, ali uvek u svoju korist.
      I nije mu važno ako je i za malu korist cena veliko zlo.

      Избриши