четвртак, 5. март 2020.

Nema me

Nema me.
Stvarno.
Ne postojim.
Nema me nigde van tvoje glave.
Van tvojih želja.
Samo u tim željama imam oblik.
U tvojim mislima ja sam ceo.
Krotak, lep i dobar.
Da to sam ja.
Slika u umu.
Želja.
Ja sam razlog da štitim taj um.
Da čuvam izvor sebe.
Da čuvam razlog.
Kao maslačak koji pokušava da zaštiti drugi cvet.
Nežniji od njega.
I dobro je.
Opet sam živ.
Opet želim.
Prija tvoj pogled.
Glas, reč, misao.
Tvoje pesme, izbor.
Prijaš mi ti.
Ali me plaši pomisao da ćeš me izbaciti.
Izvaditi iz glave.
Predugo se krijem.
Predugo želim. Izbegavam.
Jednom ćeš me videti.
Kao badem raspukli kesten.
Tada ćeš znati ko nisam.
Tada ćeš znati šta krijem.
Tada ćeš znati samo ono što je ostalo.
I nećeš me više želeti.
A ja ću ponovo nestati.



14 коментара:

  1. Tu si, u mojim mislima, blistaš.
    Tu ti je mesto, nema ničeg drugog osim tebe.
    I tu ostaješ zauvek. :-*

    ОдговориИзбриши
  2. Ne brini.
    Kod mene je duplikat.
    Čuvam ga, za svaki slučaj. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ko ne živi u nečijim mislima, kao da nije ni živeo.

    ОдговориИзбриши
  4. Marianne de votre jeunesse8. март 2020. 15:34

    Bez tebe, nema ni mene. :-*

    ОдговориИзбриши
  5. To je ona bajka o Adamovom rebru. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nestaneš i ostaviš me da čekam da se odnekud pojaviš,
    kao uvek.
    Gde si? :)

    ОдговориИзбриши
  7. Marianne de votre jeunesse15. март 2020. 21:18

    Samo da se naslonim na tebe, zagnjurim...
    pa neka me đavo nosi. :-*

    ОдговориИзбриши