среда, 10. јун 2020.

Kobajagi život

Online nastava, Online ocenjivanje.
Online zabava, Online upoznavanje, Online druženje.
Online konferencije, Online debate. Online seminari.
Online kuvanje, Online kafenisanje. Online recepti.
Online ogovaranje, Online prepirke, Online savezi.
Online svađe. Online krađe. Online plaćanja.
Online ručkovi, Online degustacije,
Online putovanja, Online fotografisanje.
Online praćenje, Online hakovanje.
Online napadi, Online odbrana.
Online strategija, Online savezi.
Online umetnost. Online vaspitavanje.
Online muvanje, Online sex.
Online poručivanje, Online dostava.
Online oduševljenje. Online tuga.
Online sevdalinke, Online boemi.
Online kampanja. Online glasanje.
Online brojanje. Online rat.
Online robot. Online rob.

Online igrice. Online životi.


11 коментара:

  1. Ma superrrrr..., mrgude!
    Prstić i klik rešavaju sve moje probleme, bez dileme, na vreme.
    Sve mi je na dohvat, pitanje je samo da li hoću ili neću. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Papuče i gaće ceo dan, klisno radno vreme, pauza kad ja kažem, nema kvakva šefa i saradnika, potrčko donosi hranu...Ima li nešto bolje od posla od kuće? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A brada i trbušćić samo rastu.
      Stani pred ogledalce ako smeš. :)

      Избриши
  3. Dalaj Lama i nije neka glava, slabo stoji na daminom krilu,
    ne predaje kada je izgubljen, pacer...

    ОдговориИзбриши
  4. ćef mi je da svim glavonjama sveta poželim dobro jutro na svom maternjem jeziku...neka se nose ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Kada mi dosadi sva ova on line sloboda, presečem sve žice, otvorim vrata i odem u pravi Život.
    I niko mi ništa ne može.

    Ali najslađe mi je da prvo tebe cmoknem za laku noć sa drugog kraja sveta.
    Kako bi ako ne on line?

    ОдговориИзбриши
  6. Neki govore da je i smrt kobajagi, kao da je sve nečija igra?!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман11. јун 2020. 20:34

    Kada bi nas nekakav Veliki Brat stvarno posmatrao, prezupcio bi pre kraja dana.
    Ne bi uspeo da shvati sav besmisao, nase strahove,
    ni suprotstavljene ideje i vidjenja sveta,

    o ljubavi da ne govorim.

    Puko bi ko kokica.
    Pocetna ideja je bila da VB moze svakog da vidi,
    a sada pokusava da nas izbegne u sirokom luku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Misliš da je VB tako gadljiv?

      A ja bih sigurno odavno pukla, da nije tvog njakanja na zvezde.
      Pa onda... njačimo!

      Избриши