понедељак, 31. август 2020.

Sviće zora

 Nek je sa srećom, braćo.



34 коментара:

  1. Njima svanulo, bravo!
    A kod nas se još uvek peva "Tamna je noć, zora nikako da svane"
    https://youtu.be/oixII-TDecA
    Ni Bože pravde" nama ne pomaže.
    Možda o sebi imamo bolje mišljenje nego što zaslužujemo?

    ОдговориИзбриши
  2. Ja u tome vidim prvu dominu koja je krenula da pada.
    A uspravljene domine su svud okolo rasporedjene.
    Onaj ko ih je tu poredjao i uspravio vidi i zna koja je sledeca.
    Noc je najtamnija pred svitanje.
    Cekamo zoru. Budni i puni nade.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čekamo i nadamo se, u tome je naš problem.
      Niko neće naš posao obaviti umesto nas.
      Nedostaje energija mladih, dece, digli su ruke, žele samo što pre da odu odavde. Očevi i dedaci nemaju više snage, istrošeni su, ostalo im gunđenje.

      Mnoge domine su do sada popadale, počev od velike berlinske.
      I naša je pala, raspala se, postradala.
      Zar će nam podizanje spomenika od 23 metra vratiti staru slavu i zemlju koje više nema, osim ove nagrđene, okrnjene? Megalomanija je mera naše gluposti.

      Poslednja nada mi je da ne vidim dobro kao ti, da se ne razumem, da nemam pojma ko diriguje sumanutom političkom scenom.
      Za mene su svi oni isti svetski dripci.

      Избриши
    2. Istina da su litije uradile veliki posao, ali je šteta što su religiozna osećanja zloupotrebljena još jednom u istoriji za manipulaciju u političke svrhe.
      Potsete me na srednjevekovne verske ratove, mučenike, krvoprolića, ali i na porobljavanje i savremeni terorizam u ime boga.
      Razlog više da u crkvu ne idem i božijim slugama ne verujem.

      Избриши
  3. Sad vidim da je post postavljen u 12.44
    Na svetu ne postoje slucajnosti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne shvatam značenje ove slučajnosti?
      I kako to misliš da na svetu ne postoje slučajnosti?
      Baš nikakve, one sasvim male, malecne, kao moj dolazak na ovaj svet? :)

      Избриши
    2. Nije to bila slucajnost, nikako.
      To je bila tvoja zelja, ispunjena, hvala bogovima.
      Setices se razloga uz malo srece. I ako se ne setis, onaj deo tebe kojim ti ne upravljas upravlja tobom. Na dobar nacin.
      Taj deo je blizi i vidljiviji onima* koji te vole nego tebi.
      *Meni :-*

      Избриши
    3. Sve je proizvod volje iako je retko prepoznajemo.
      I sve slucajnosti je stvorila volja.
      Svako bice ima volju, i covek i cvet i kamen.
      Deca Zemlje.

      Избриши
    4. Zar postoji deo u meni kojim ja ne upravljam?
      Čeprkam, pokušavam da ga iščačkam, ne uspevam.
      Reći ćeš mi gde da tražim? :-*

      Избриши
    5. Kako sam mogla da previdim?
      Srce je mesto kojim ne mogu da upravaljam.
      I ne želim.

      Избриши
  4. Ne mogu da se setim da je to bila moja želja, ali svakoga dana zahvaljujem bogovima.
    Hvala i volji slučajnosti što je dopustila da te sretnem sa drugog kraja sveta, bar sad i ovde, kada se već toliko puta pravila luda na raskrsnici Zdravka Čelara.
    :) Dušo moje duše. :*

    I ja u deci Zemlje prepoznajem ideju stvaranja, ali i planskog razaranja, po strogim pravilima najsavršenije harmonije.
    Ti to nazivaš voljom ("u početku beše reč"?), a ja zakonom prirode.
    Ista stvar, ako se ne varam?

    A kad pogledam u nebo, samo se zabezeknem i - ućutim. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nebo je nas odraz. Ogledalo.
    Stvaranje i razaranje su logos. Rec, namera, misao, delo, svest o ucinjenom,
    I zsl za neucinjenim.
    Zal neutesna :(

    ОдговориИзбриши
  6. :zag: :-* :heart:

    "...kada sve prođe, na kraju ostaje ljubav..."
    Zvuči poznato? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. "Kad sve prođe kroz sito, a mora proći, kao kada se ispira zlato, ostaće samo ljubav." - hakim

      Избриши
  7. Pitanje iznad svih političkih pitanja - koliko je ljudi na svetu kojima niko nikad nije rekao "volim te"?
    Statistika bi bila porazna, crnja od najcrnje pandemijske.
    A lek je poznat, dostupan, mogao bi da promeni lice i sudbinu sveta.
    Svanulo bi nam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da popravimo statistiku?
      Volim Te :-*

      Избриши
    2. Volim i ja Tebe. :zag: :-* :heart:

      Najveća reč za čoveka, u pandemiji mržnje još veća za čovečanstvo.
      Osvojiti nečije srce, nadmašuje osvajanje Kosmosa. :)

      Избриши
    3. covek zivi za drugog, za svoje, za bliznje, za pretke, za one koji dolaze, za neprijatelje, za prirodu, okolinu, daleka sazvezdja, delfine i pingvine, zamisljena bica, za prorocanstva, snove, nauku, umetnost...
      kada bi ziveo za sebe, da li bi jos uvek bio covek?

      Избриши
    4. Ko zaboravi sve to i živi samo za sebe,
      za novac, prestiž, moć, na kraju se probudi u društvu isto takvih krokodila.
      Pored svega što je nagrabio, neispunjen je i jadan, zapitan o smislu života i postojanja.
      A onda plaća na sat nekog promućurnog gurua ili ravnodušnog lekara duše, sve dok ne shvati da prave odgovore ima samo Ono što mu kuca u grudima.
      Ako se Ono pre toga nije odjavilo, umorno od njegovih samoživih, jalovih ambicija.

      Избриши
  8. Sto je crnja tama sve je vidljivija i jaca luca.

    ОдговориИзбриши
  9. "Mi smo iskra u smrtnu prašinu,
    mi smo luča tamom obuzeta"

    ОдговориИзбриши
  10. Budi luca.
    Neko svetli samo sebi,
    Neko svojima,
    Neko dragoj osobi, tada svetle jedno drugom.
    Retki svetle celim narodima.
    A mi, kao leptiri, uvek letimo ka svetlu. Ne uvek zbog svetla, nego zbog drugih i dragih koje na tom svetlu srecemo.
    Onih koje volimo.
    Zato cak i one koji svetle privlaci drugo, jace svetlo.

    ОдговориИзбриши
  11. "Ti,
    sijaš u mojim mislima
    kao čarobna svetlost polarna
    iznad blještavih glečera
    magična i neuhvatljiva
    moćna i tajanstvena
    zauvek u mojim mislima
    Svetlosti moja."

    ОдговориИзбриши
  12. Одговори
    1. Lučo moja, pesmo moja, dušo moja,
      zauvek u mojim snovima. :)

      Избриши
    2. Kada me spopadnu zle slutnje i crne misli,
      jedino ih njakanje može razbiti.
      Luča moja. heart:.

      Избриши
  13. Živet je prosto životarenje, ako se ne živi za snove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A živeti život u snovima je prosto ludost. :)

      Избриши
    2. Nisu sve ludosti od iste vrste.
      Iz stvaralačke ludosti rađaju se velike ideje i obogaćuju svet, a iz one rušilačke, izranjaju kobne
      koje ga unesrećuju i uništavaju.
      Zdrav razum je prema njima kao malo dete,
      nedorastao, ili nemoćan.

      Избриши