субота, 8. август 2020.

Sin čoveka

Uskoro ce kiša, ozon miriše
nestaje dah, sve više i više
obične stvari, ljubavi, tuge
živeće dalje za neke druge
Održao reč, dato obećanje
vreme je sad sve manje i tanje
primljena reč postala je znanje
a koju sam dao nema trajanje
Bog je veran, govore nam stari
meni je bio, u mnogo stvari
Nešto je dao, nešto sam sam.
Dal je i to on dao ne znam.
Šta sam video sam poželeo
On je uvek samo jedno hteo
Poslednju od svih mojih želja
primio je s tugom, bez veselja
Ta je želja njegov put i moj
neko je slovo a neko je broj.
Odbacujem vreme i ono mene
jer svaki cvet u vremenu svene.
Al ostavlja seme i živi u njemu
jer seme boga jeste seme svemu
Ispunjena svrha, smisao i san
dočekaću drugde novi božji dan
Dan svetao bez konca i kraja
sto ludi Indusi nazivaju maja
Nije to maja, iluzije čar
to je dobar život, od boga nam dar
Traje kolko treba, dok sećanja ima
sve do zaborava, ognjišta bez dima.
A tada se ponovo, u nekoj štali
opet rodi čovek kao Isus mali
Sin malog čoveka i otac svima
jedan od nas, koji daje svima
Pišem pesme kada nemam daha
nekad bez rime, a uvek bez straha
neomeđen mržnjom, slavom i lovom
tražeći ljubav u tom srcu novom.
Srce je organ koji nece stati
ni kad me na kraju poljubi mati
Srce ide sa mnom u njemu je sve
radosti stvarne, tuge varljive
Neću ja daleko, bicu tu do vas
poklopiću kazaljke u ponoćni čas
Slavio sam život, iz dana u dan,
od jutra do mraka, iz jave u san.
Proslavljati život na načine razne
naša je svrha, bez straha od kazne
radost i ljubav jedino se pišu
vole se i grle i sa nama dišu
Voleo sam disanje, taj miris blagi
voleo sam muziku, ekv i Magi
Subu i Ozija, Ruse i Blokaut
a sad bez daha idem u nokaut
Ne čuvajte boga on čuva vas
čuvajte ljude u njima je spas
zagrlite čvrsto i kad nije pravo
takve je savete i on nama davo
Odoh da završim još neke stvari
proslavi život i za smrt ne mari





38 коментара:

  1. Šta je ovo?!
    Plašiš me. Jesi li dobro?!

    ОдговориИзбриши
  2. https://trailrunner.com/wp-content/uploads/2020/04/PACK-BURRO-RACE-1.JPG-732x360.jpg

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš verovati, ali moj kućni ljubimac je jedno magare,
      isti tiiii...:):):)

      Избриши
    2. Koliko isti? Jel isti isti ;)

      Избриши
    3. Svilene uši ima i njušku slatku
      prgav je, hoće da se rita.
      A navuko se na zaječarsko,
      luduje, mudruje i skita.
      A kada ne zna od muke šta će,
      na zgranute zvezde njače.

      Nekad se odaziva na "blago moje"
      a nekad ni na "dušo moja" neće.

      Neće i n e ć e :)

      Избриши
    4. Njega znam, njaka je tvrdoglav
      Ne slusa nikog gura po svom
      Od ladnog piva stresa se sav
      Kroz kafanski prozor mase uvom

      Tvrda glava i svilene usi
      Zajedno na zvezdice njacu
      Cak i ljut dobar je po dusi
      Uvek njace kada drugi placu

      Magare se imenom ne vabi
      Samo vikni ceskanje il rucak
      Dotrcace, mozda i ja bi
      Jer po rucku sleduje jastucak.

      Избриши
    5. R u č a k! :-*
      Č e š k a nj e! :zag:
      J a s t u č a k! :heart:

      Избриши
    6. :) I ja imam mazu svilenouvog. :*

      https://youtu.be/qUNS5kjhNbg

      Избриши
    7. Mislim da je dete svakog čoveka ludo magare,
      samo neko odraste u pravog čoveka, a neko u bandoglavog magarca. ;)

      Избриши
  3. Kakav poeta! I još filozof!
    A u slobodno vreme njače na zvezde :):):)

    ОдговориИзбриши
  4. Kakva muzikaaa! Jezivi rekvijem. Ide uz tvoju poemu.
    Dopalo bi se Magi i Milanu.

    Ali, nemoj više. :heart:

    ОдговориИзбриши
  5. A da prilegneš na kanabe i olakšaš dušu svoju? ;-*

    ОдговориИзбриши
  6. Nestalo magare?
    Ako je sinu čoveka zatrebao prevoz, onda je sigurno na putu za Jerusalim. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Neka umorna duša nežnu utehu sluša.
    Laku noć. :heart:

    ОдговориИзбриши
  8. Ne podnosim razgovore o smrti, teško mi padaju i takve poeme.
    Ni na sahrane ne idem.
    Grozim se rake, zatrpavanja, pogrebnih rituala, naricanja ožalošćenih, govorancija, ravnodušne gomile...polakog truljenja u društvu gljiva i crva.
    Mogućnost da ću ostati bez nekog koga volim, užasava me.
    Neka me pre toga đavo nosi.

    A opet - potsmevam se večnom životu, vaskrsnuću, reinkarnaciji.

    Smrt bez pitanja uzima sve, ceo život, ne treba joj unapred pokloniti nijedan trenutak, pa ni onaj poslednji.
    Nezasita ala to ne zaslužuje i gotovo. ;

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kakva tirada! Šta ti bi? :)

      Избриши
    2. Oni koji su poverovali ne zale, ne tuguju, ne naricu, znaju da niko ne umire zauvek.
      Zatrpava se i vraca zemlji na reciklazu.
      I stari auto se reciklira, naravno uvek bez vozaca i putnika u njemu.
      Smrt ne uzima sve, nema toliku vlast, uzima samo dotrajalu i propadljivu karoseriju.
      Covek govori i pise o onome sto je u njemu ostalo zaglavljeno.
      A to je, cesto, ono u sta gleda.
      Dakle, treba promeniti fokus sa stvari na koje nemamo nikakav uticaj - smrt, politiku,
      na ono sto nam je drago i lepo.
      Ipak, ponekad treba dati sebi odusak, zbog kontrasta,
      makar njacuci na zvezde.

      Избриши
    3. Reciklaža je prava reč za proces koji započinju crvi.
      Ko zna kakva će se lepota izroditi od zemnih ostataka - šake pepela i kante vode?
      Ali, to nije nikakva uteha za dragoceni gubitak.
      Ne može me utešiti ni priča o povratku na nebeski oblak, na zvezde, u univerzalnu kosmičku svest.
      Iz mojih zemaljskih cipelica to izgleda kao bajkovita fantazija.
      Gubitak jedne bliske osobe, za mene je ravna propasti sveta.
      I sve čime se ljudi bave da bi postigli svoje ciljeve,
      nanoseći štetu jedni drugima, zaboravljajući na lepotu,
      ljubav, dobrotu, beznačajno je i nije vredno njakanja.

      Odoh na reku.
      Reka zna sve odgovore. :)

      Избриши
    4. Rekla je da ne zna, da niko ne zna, da neko samo misli da zna sve odgovore.

      Избриши
    5. Gde si?! Imam nešto važno da te pitam. :*

      Избриши
  9. Eeeeeeh..."kad mlidijah umreti"...
    Prpaaaa! :):):)

    ОдговориИзбриши
  10. Od svih milijardi
    duši nedostaje jedan jedini
    uvek isti
    Sin čoveka. :heart:

    ОдговориИзбриши
  11. Za moje uši nema slađe muzike od njakanja. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Nema ga...kao - odmara se...da ne pretera i olenji se?

    ОдговориИзбриши
  13. R u č a k !
    Č e š k a nj e !
    J a s t u č a k !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nestalo magare. Ne odaziva se.
      Nestane obično s proleća, pa ga nema i nema...
      Hormoni valjda?
      Ali sad?
      Samo da nije ove pesme...:(

      Избриши