недеља, 30. август 2015.

Pesma leta



17 коментара:

  1. Tu reči ne pomažu.
    Dođi da te zagrlim *)*)*)

    ОдговориИзбриши
  2. Nije strašno ako je to samo pesma leta.
    Ali mnogima je to pesma života.

    ОдговориИзбриши
  3. A po svemu sudeći ovo će biti šlager milenijuma .

    ОдговориИзбриши
  4. Uživam u samoći, ali je usamjenost nepodnošljiva.
    A najgora je usamljenost udvoje.

    ОдговориИзбриши
  5. Ne plači...
    Ti si sad veliki dečko.
    Dođi da ti obrišem nos, pa idi napolje da se igraš sa decom :)

    ОдговориИзбриши
  6. Kucnuo je čas za kolektivno njakanje.
    Ajmo !

    ОдговориИзбриши
  7. Očajan si i sam ... svi su ti okrenuli leđa?
    Pa poželi im sve najbolje i srećan im put.
    I ne kukaj.
    Život stalno meša karte.
    Šta će biti ko to zna?

    ОдговориИзбриши
  8. Život se šegači sa mnom.
    Kada sam najsrećniji podmetne mi nogu da ne znam šta me je snašlo.
    A kad pomislim da sam gotov, pruža mi ruku da se ne udavim.
    Neka luda igra.

    ОдговориИзбриши
  9. Bila bi igra kada bi ti više uživao u njoj.
    Što ne probaš? :)

    ОдговориИзбриши
  10. Nisi sam.
    Mi smo s tobom .
    Uvek se nađe neko spreman da te teši, makar i zaječarsko :)
    I ne očajavaj.
    Kada postane nepodnošljivo, dobro je odbaciti teret i odahnuti.
    I produžiti dalje. *)

    ОдговориИзбриши
  11. lilikatamilaprilika31. август 2015. 11:42

    Zar nećeš ni da njakneš?
    Hajd njakni da znamo da si živ :)

    ОдговориИзбриши
  12. šta bi dao da mi se svi skinu s vrata i ostave me na miru već jednom

    ОдговориИзбриши
  13. Leto *68 ?

    Pobuna mladosti, pokušaj da se promeni svet, još jedan.
    Neuspeo?
    Manje je važno.
    Važno je ne pristajati.
    Važno je ne očajavati.

    A sve se ipak polako menja.
    I ti se menjaš... možda na bolje?

    Naročito kada se osećaš poraženo.

    ОдговориИзбриши
  14. Je suis avec vous toujours
    Vous etes dans mon coeur *)

    ОдговориИзбриши